HTML

Sörblog

Angliában élek, a különböző származású, fajtájú, ízű sörök világa nyílik meg előttem, ezt kihasználva, hétről hétre, bemutatok egy-egy véletlenszerűen kiválasztott sört, amit vagy a sarki török boltban vettem, vagy a Lengyelnél, vagy a közértben. Enjoy!!

Friss topikok

  • alehunter: @Daisylle: no sikerült belefutnod a punk ipa-ba? vélemény? :-) pláne vs Efes, meg lengyel mézes cs... (2013.10.12. 00:29) Perla
  • alehunter: javaslom, kicsit nézz utána még a porter vas stout vs 'barna sör' kérdéskörnek, mert akadnak itt m... (2013.09.27. 23:42) Guiness
  • rambo13: @alehunter: jobb felső sarok: "Angliában élek, a különböző származású, fajtájú, ízű sörök világa ... (2013.09.19. 10:55) Wells Banana Bread Beer
  • Impavidus Mortalium: Üdvözöllek a sörkedvelők világában :) Egy dolgot tegyél meg nekem, ha már komolyabb szakirodalmat... (2013.09.10. 16:57) Hobgoblin

Címkék

Archívum

2013.09.27. 21:33 Daisylle

Perla

Na ez az első lengyel sör, amit megkóstoltam. Imádom, Tökéletesen szénsavas, mézes ízben, meg öröm inni. Bármennyi jól esne belőle. Kortyolgatva és gyorsan is jól esik. Sajnos Magyarországon nem árulják. 2010-ben viszont bronz érmes lett a nemzetközi sör versenyen itt Angliában. Ez is árban a különlegesebb sörök közé tartozik, 5 fontért (1700Ft) lehet a boltban kapni. Arany színű, édes, enyhén fémes utó ízzel. 6%os alkoholtartalmú. (Érdekes, hogy a lengyel bolt legalsó polcán alig észrevehetően tárolták az összes sört.) A helyükben én is elrejteném.perla.jpg

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozz.blog.hu/api/trackback/id/tr185536918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alehunter 2013.09.27. 23:34:02

ez a sör 2.64 pontot kapott a ratebeeren, egy mézesített lager - abból kiindulva, amit az ilyen katyvaszokból a lengyelektől ittam egy rakás szar lehet azokhoz a sörökhöz képest, amiket ott kint ihatnál; kóstoltál emellett egy Guiness-t és ennyi; hát b_meg menthetetlen vagy...

alehunter 2013.09.27. 23:37:59

ja, és kiadtál 5 fontot egy olyan sörért, ami a soproni 1895 szintjén van valahol; gratulálok.
tényleg nem basztatásból, de ha legalább egy tescoig elmennél, a harmadáért egy punk ipa-t kapnál
www.tesco.com/groceries/Product/Details/?id=263995058

Daisylle 2013.09.28. 09:18:16

@alehunter: Ratebeert én is néztem, de mint előzőleg is kiderült, nem egyezik az ízlésem az átlaggal. Idővel jobb és jobb angol söröket is megfogok kóstolni, leginkább számomra érdekes minden féle nemzetiségű sört kipróbálni. A tapasztalataim pedig megosztom. Hozzá nem értőként kezdem, próbálok utána nézni a dolgoknak, de én inkább az élmény részét írom le, mint a miből is áll a dolog. Én a nyelvemre és a gondolataimra gyakorolt hatást nézem, és nekem ez a sör a kedvencek között van. Punk Ipa-t meg kiváncsiságból megkóstolom, ha a Tesconál járok!

alehunter 2013.09.30. 22:51:03

@Daisylle: nos, én inkább úgy fogalmaznék, hogy legalábbis egyelőre egyezik az ízlésed az átlaggal (a ratebeer felhasználók nem az átlag sörfogyasztókat reprezentálják),ezért is tartod sokra ezt a sört, de ez odakint könnyedén változhat. a Punk IPA jó belépő lehet, nekem anno részben ez hozta meg a kedvem a lageren túli világhoz (másrészt meg a belga sörök :-) ); ha mindenféle nemzetiségű söröket szeretnél kóstolni, akkor keress odakint egy erre specializálódott boltot és javaslom kezd a következő országokkal:
USA (kis sörfőzdék, semmiképpen nem Bud, meg Miller! mondjuk első körben Anchor, Flying Dog Sierra Nevada, ezek még árban sem nagyon elszálltak), Dánia (itt sem Carlsberg, hanem mondjuk inkább Mikkeller, Evil Twin, vagy To Ol), Skócia (BrewDog), Hollandia (Heineken kizárva (bár nekem azért ok), inkább De Molen, de akár La Trappe, hogy klasszikus is legyen), és persze Belgium (na, itt meg aztán szinte bármi, ami nem Stella, de első körben legyenek a trappisták)...és azért ha ott vagy, az angolokat se hagyd ki. ÉS KERESD AZ ALE-t! :-)

alehunter 2013.10.12. 00:29:19

@Daisylle: no sikerült belefutnod a punk ipa-ba?
vélemény? :-) pláne vs Efes, meg lengyel mézes csodák :-)
süti beállítások módosítása