HTML

Sörblog

Angliában élek, a különböző származású, fajtájú, ízű sörök világa nyílik meg előttem, ezt kihasználva, hétről hétre, bemutatok egy-egy véletlenszerűen kiválasztott sört, amit vagy a sarki török boltban vettem, vagy a Lengyelnél, vagy a közértben. Enjoy!!

Friss topikok

  • alehunter: @Daisylle: no sikerült belefutnod a punk ipa-ba? vélemény? :-) pláne vs Efes, meg lengyel mézes cs... (2013.10.12. 00:29) Perla
  • alehunter: javaslom, kicsit nézz utána még a porter vas stout vs 'barna sör' kérdéskörnek, mert akadnak itt m... (2013.09.27. 23:42) Guiness
  • rambo13: @alehunter: jobb felső sarok: "Angliában élek, a különböző származású, fajtájú, ízű sörök világa ... (2013.09.19. 10:55) Wells Banana Bread Beer
  • Impavidus Mortalium: Üdvözöllek a sörkedvelők világában :) Egy dolgot tegyél meg nekem, ha már komolyabb szakirodalmat... (2013.09.10. 16:57) Hobgoblin

Címkék

Archívum

2013.09.05. 22:58 Daisylle

Wells Banana Bread Beer

Na ez érdekes. Nem hittem, hogy van banán ízesítésű sör. Árpa, kukorica és komló keveréke, már az illatán is érezni a banánt, olyan mint a banánturmix. Az íze, elsőre csípős, mert erősen szénsavas, aztán szép lassan előjön a banános íze, ami utána a kis leheletekkel tovább édesedik. Van rajta magyar leírás is, szóval Magyarországon akár te is kipróbálhatod! Egyébként ez is angol sör, Bedfordban gyártják. Arany színű világos Ale. 5.2% Nekem ízlik, de nem venném meg sörözéshez. Pár angol pubban is árulják. Egyszer érdemes kipróbálni!1236747_718017674880109_925620169_n.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozz.blog.hu/api/trackback/id/tr665497389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alehunter 2013.09.13. 22:06:09

basszus barátom!
ott vagy az Egyesült királyságban és Banana breadet kóstolsz üvegből, meg Effes söröket?!?
Kérlek, nézz körbe kicsit és oszd meg velünk az élményeidet az igazi angol/skót aleket illetően, a miket mi sokkal ritkábban kóstolhatunk!
ajánlom figyelmedbe a ratebeert meg egy angol/skót top 50 keresést elsősorban. ha meg még egyszerűbb megoldásra vágysz, csak keresd meg a legközelebbi brewdog bar-t. ha én ott laknék, már rég beköltöztem volna egybe, de legalábbis törzsvendég lennék :-)

követni foglak és figyelem a változást.

ja, és felejtsd el a lagereket egy időre, élvezd az alet! (ha már ott lehetsz)

rambo13 2013.09.19. 10:55:43

@alehunter: jobb felső sarok:

"Angliában élek, a különböző származású, fajtájú, ízű sörök világa nyílik meg előttem, ezt kihasználva, hétről hétre, bemutatok egy-egy véletlenszerűen kiválasztott sört, amit vagy a sarki török boltban vettem, vagy a Lengyelnél, vagy a közértben. Enjoy"

OMFG
süti beállítások módosítása